WELCOME

WELCOME

Sabtu, 26 September 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU faiz!!!!






Tahniah Sis...;) ..PASAngan ni dinikahkan kat masjid ap tah ..huhuhu aku tak tau apa nama masjid tu...Cikgu Faiz nih cikgu FAV akuh...(cewah) bukan ap coz die nih senang nak sekepala ngan akuh......aku ley kongsi apa sje cerita...die la Cikgu yg pling spting....aku pergi niat nak makan je hehehe....lpas je makan nampak Faiz da naik kereta nak g masjid..aku pon aplgi ajk la bpak aku g masjid gak.....bapak aku pon prgi la.....pergi je elok azan zohor berkumandang ekekeke....sume pakat smayang aku aplagi wat syarat call member dkat 20 mnit ha3.....(abis kedit akuh huhuhu) lpas abis smayang sume dah ready untuk dinikahkan....(eh silap sorry-sorry aku mls la nak padam blik la ap yg aku tulis pandai2 korg la faham....) Faiz dah ready (cewah)....senyum je die hikhikhik....almaklumlah beberapa minit lagi nak bergelar seorg isteri..ahakz..;) lpas je si tok kadi tu membebel apatah dan si lelaki tu menjawab dgn sekali lafaz huh...dari pandangan mataku terbayang lak akuh menikah nnti camne ha3....gatal lak akuh...ahakz...;p lpas dah abis ngan tok kadi yg si lelaki tu smayang aku dok kat luar ngan mak,ayah,abg akuh....erm..lpas je Si lelaki tu smayang tak silap aku die trus g kat Cikgu Faiz untuk sarong Cincin n bagi duit apa ek org panggil huhuhu...,time yg pling aku tak sabar sesi si lelaki tu cium dahi Cikgu Faiz nampak sweeeeetttttttttttttttttt sangat........hikhhikhikhik...aku lak yg berdebar lebih..ekekeke..k,lah dok crita hal org nnti aku lak kumpunan ahakz daa....

RAIN(bi)

RAIN(bi)
my Fav ARtis koREan

adam

adam
adam...

DBSK!!!!!!

DBSK!!!!!!
my fAv artis from koREAN

Bad boYz

Bad boYz