WELCOME

WELCOME

Jumaat, 18 Februari 2011

FebRuary st0ry Part 2..

hahaha Sebenarnye lupa nak citer yang last year aku sangat2 nak pindah...but this year rasa "SAYANG" pulak...huhuhu :( sebenarnye aku dapat "TAWARAN" untuk ke SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SHAH ALAM untuk amik khursus PENGATURCARAAN KOMPUTER..tapi disebabkan rasa sayang kat CIKGU-CIKGU and skola aku TOLAK tawaran 2..My mum pon mula2 cam nak marah tpi lama2 dah ok..;)huhu and THIS year jugak MY DAD ditukarka kerja dari JOHOR KUALA LUMPUR ala...:( sedih...x dapt nak p SINGAPURA naik BAS lagi DAH!!!!!!hhuhu:) but its ok la..KL pon not bad...lebih kurag je ngan keadaan kat JB...JB pon bukannye BEST sangat kan??hehehe hurm...lgipon RUMAH dah ada kat KL cuma yang stay kat rumah tu skarag just ayah aku n 3 Orang PENYEWA je..and yang TERKEZZUTNYE ayah aku cakap

AYAH-KAKAK..nanti cuti bulan 3 ni ikut abah blik KL tengok rumah and
tengok-tengok la sekolah baru..

AKU-owh SHIT!!(dlm ati)huhu kenapa bah?ade ke skolah yang dekat2 ngan MOnt
KIARA tu??DALAM HATI(ceh!!buat2 tanya sah2 ada but its ok la if jdi pon
dekat je ngan HARTAMAS SQUARE hahaha sedang sikit nak PONTENG hohoho)

AYAH-ada..selalu mse lalu nak p keja nampak sekolah..tpi x ingt nama apa?.

AKU-terdiam sambil menanti apa la yang akan terjadi bulan 3 nih..!!

huhuhu penuh misteri kan...dah tolak tawaran benda lain lak jadi...hampeh TOL!! hohoho but xpe la..:) tengok je lah pe jadik...

RAIN(bi)

RAIN(bi)
my Fav ARtis koREan

adam

adam
adam...

DBSK!!!!!!

DBSK!!!!!!
my fAv artis from koREAN

Bad boYz

Bad boYz